23 Aralık 2009 Çarşamba

Yeah I'm Back!

Evet, geri dönmüş bulunmaktayım! Bir ara çok baydım lakin şu an kendimi tekrar hazır hissetmekteyim, keyifliyim. Neler oldu neler bitti bir bilsen blogum! Hatta su an yan masada oturan iki bayandan biri digerine "Ay inanmiyaraaam cakmaklarimiz aynii!" dedi ve devamını şu cümleyle getirdi: "ama benimkisi daha kalın. Kalınının pembesiiii!" Hayat garip blogum. Musvedde kaynıyor toplum!

Eh, daha ne olsun, iyilik saglık. Dersler koşuşturmaca. Bildigin gibi. Satj defterim ve raporum iade edildi. Adete raporum ve defterim acemi asistan tararfindan kurban edilmiş. Okumamış dahi! Burdan sana sesleniyorum MC, adam ol! Bitti. Bu kadar. Adam benim staj raporumdan korkmuş bence! Fazla uzun olmuş. Tabi benim anarşili kimliğim rahat durur mu? Durmaz tabi. Eksik dediği her şeyi bulup soluğu odasında aldım. Sıkıca çemkirdim hemen. Ama çok kibardim çemkirirken! Karsı koyamadı tabi. Bir kaç Dakika'dan ibaret olan bu monologun ardından staj raporumu kabul ettirdim. "Bence siz kalınlığından korkmuşsunuz. Bana da bu kadar kalın staj defteri getirseler ben de helada okurdum" dedim. Güldü. Staj defteri değiştirilmese bile 2. teslimde kabul olduğunu söylediğimde arkamda kalan tüm asistanlar çıkcikçikcik yaptılar. Adeta yeni asistana ispiyonlanmak onlara çok koymuş olmalı, bence. Ben böyle bir özensizlik yapıyor olsam, koyardı. Sonuçta staj raporum kabul edildi. Kaldı staj defterimin sayfalarının imzalatilmasi. Artık elim mahkum gidicem. Hem Necati'yi de özlemiştim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder