28 Mart 2010 Pazar

Yorgunluk

Pek yorgunum ey insanlık! Midem de yanıyo aslına bakarsan. Kuru fasülye şu noktada suçlanması gereken tek şey! Ya böyle arada bir yazasım geliyor. Pis gaza geliyorum. Sonra uçuyo gidiyo. Sanki yapıcak daha önemli işlerim varmış gibi hissediyorum(!), ama yok sanırım.

Onu bunu geç de, dersler çok kasış lan. Bu dönem şu dersleri sağ salim vereyim de, interrail yalan olmasın istiyorum. Yalan olursa çok üzülücem. Bak rammstein'a bile bilet almıyorum, o derece kararlıyım.

Yeni yeni insanlarla tanıştım. Pek mutluyum ulan! Yepisyeni iyi insanlar. Tanrı inancım pekişti. Tüm Deistleri birlik olmaya çağırıyorum. Ama önce talcid falan bişey alıyım. Bu ne lan? için yanıyo kavruluyo midem.

Görüşmeyeli tivitır edindim ben. "Ardallama" diye de screen name var. Tivitır diyince aklıma ıtır diye bir arkadaşım geliyo. Sonra duruyorum düşünüyorum. Benim hiç ıtır diye arkadaşım olmamamış. Olduysa da geçmiş olsun. Ben unutmuşum.

Blog yazmak nerden aklıma geldi diye bir sor. Bi' sor! Hah, tivitırda böyle bir yerlere bastım. Sonra bi baktım benim blogger avatarım gözüktü. "LAN?!" dedim. Tok karna mavi ekran vericektim ki resme tıkladığımda beni buraya yönlendirdi. sonra parolamı hatırlmaya kastım. Hatırladım. Ayıp olmasın gelmişkne bir şeyler yazayım bari dedim.

O diilde bu hafta çok zor hafta ha. Bir sürü sınav var. Ama ben bu mide yanmasıyla değil ders çalışmak nefes bilem alamam ki! OHA vallahi midem volkan gibi. Hayır konak değil. Bildiimiz volkan, patlıyo falan ya. Tüf falan küller millet böyle kalıplaşıyo an ne yapar haldeyse öyle kalıyo. Geçenlerde onunda nedeni aklıma geldi. Mavi ekran veriyo onlar iş yaparken volkan patlayınca. Sonra da küller falan filan cilası oluyo. Öyle kalıyolar. Aslında onları bir kapatıp açsak düzelir ha. Midem de öyle işte. Yanıyoooo, yükseliyooo. sonra yavaş yavaş sakinleşiyo.

Görüşürüz blog.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder