1 Eylül 2009 Salı

Hunharca Uyandırılmak

Ofise varmışım, üzerimde bir miskinlik. Süper-stajyerin daha bir görevi bitmeden diğerini alıyor. Zaman ona göre pek hızlı geçiyo falan. Benim yine uykum geldi, aslında hiç gitmemişti. Her zaman ki gibi "nasılsa uyandırıcaklar" dedim ve ofisin tenha bir anında kafamı masaya koydum. Pek güzel uyudum bir miktar. Şaşırdım falan, akabinde geriye yaslandım, hafif yan döndüm bariz uyumaya başladım. Ne kadar uyudum bilmiyorum ancak süper-stajyer beni süper über bir muhabbetle uyandırdı.

SS: AAA!! Uyan uyan uyuma şş kalk kalk!
A: Noluyo len?

kısa süreli sessizlik sonrasında

A: Birisi bişey mi dedi? Onun için mi uyandırdın?
SS: Yoo
A: Haa... mırmırmırmırmır...

Geri uyudum, REMlerin en tatlılarından bir kolaj görüyorum falan.

SS: AA!! Uyan uyan, Engin abi bişey dedmişti uyumasın demişti.
A: Ulan!
SS: Şaka şaka dememişti ama uyuma yinede.

Artık tatil istiyorum adeta. İstiyorum yani. İstemek, evet evet! Neyse öğle molası bitmeden biraz daha açık hava çıkayım. Günün ikinci yarısında gemiye inip yavaş yavaş gemiyi gezicem sanırım. Böylece bir miktar daha zaman öldürürüm... Kendinize iyi bakın, iyi günler! ("tıh tıh tıh eyiii günler!" diye bir reklam vardı neydi o?)

4 yorum:

  1. garanti bankası reklamıydı galiba?

    YanıtlaSil
  2. Evet evet garanti reklemıydı dimi :D

    YanıtlaSil
  3. düzeltip özür dileyin. yapı kredi. "daha karpuz keseceedig" reklam serisi olarak da bilinir.

    YanıtlaSil
  4. banka kısmını bilmişim en azından*-)

    YanıtlaSil